loading...
سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,عکس | تاپ تاپان
admin بازدید : 389 2012/03/18 نظرات (1)

Ali Lohrasbi متن آهنگ تصمیم با صدای علی لهراسبی

از این تصمیم بیهوده چه چیزی قسمتم بوده
نگو با من از این خواستن که حسرت همدمم بوده
چه فهمیدی از این گریه چی خوندی از نگاه من
نبودی تو پناه من نبودی تو تکیه گاه من
تو این تصمیم بیهوده نشد تکرار دلشوره
اگه حتی نگاه تو من و میخواد و مجبوره
فراموشم شده روزی که بودم به تو وابسته
توی حرفام غم دنیاست چقدر دلگیرم و خسته

————————————————–

تو خواهش می کنی امّا نمیتونم که برگردم
من از دست رفتم و انگار نمی بینی پر از دردم
کجای گریه های من رسیدی تو به یاد من
نبودی تو برای من نبودی تو به یاد من
نبودی تو پناه من نبودی تو تکیه گاه من
از این تصمیم بیهوده چه چیزی قسمتم بوده
نگو با من از این خواستن که حسرت همدمم بوده
چه فهمیدی از این گریه چی خوندی از نگاه من
نبودی تو پناه من نبودی تو تکیه گاه من

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ahmad12 در تاریخ 1391/02/25 و 9:30 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک
پاسخ : به نظر من صدای علی تو دنیا تکه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1021
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1693
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 412
  • باردید دیروز : 748
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 412
  • بازدید ماه : 11,568
  • بازدید سال : 67,685
  • بازدید کلی : 3,272,850
  • کدهای اختصاصی