loading...
سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,عکس | تاپ تاپان
admin بازدید : 1193 2012/03/21 نظرات (1)
يادش بخير قديما با هزار تومن ميرفتم مغازه با 2تا نوشابه، 3بسته چيپس، 4تا بستني، 6تا شکلات ميومدم بيرون.
اما الان ديگه نمي‌شه همه جا دوربين هست!!!


رياضيم تا جايي‌ که الفباي انگليسي قاطيش نشده بود خوب بود



يه دووس دختر نداريم که تو inbox موبايلمون بين مسيج هاي ايرانسل يه فاصله اي بندازه !!!


مــن موندم کاري که با دعوا حل ميشه چرا صحبت مي کنن !!!؟؟؟


انقد بدم مياد از اينايي که از من بدشون مياد!

ز گهـــــــــــواره تا گــــــــــور "سرويس" شديم...!!!
[تصویر: 61.gif]

هشت صبح راه ميافتم 8:30 ميرسم
هفت و نيم راه ميافتم 8:30 ميرسم
هفت راه ميافتم 8:30 ميرسم
شش راه ميافتم 8:30 ميرسم
نصفه شب راه ميافتم 8:30 ميرسم
از معجزات تهران اينه هر ساعتي راه بيوفتي بياي سر کار هشت و نيم ميرسي!


حاضرم پا برهنه تو ميدون مين راه برم ولي با آدم خروپفي تو يه اتاق نخوابم!
[تصویر: 24.gif]


شما يادتون نمي آد هميشه تو قايم موشک وقتي قايم ميشديم جيشمون ميگرفت!!!
[تصویر: 766.gif]


يک احساس بدي دارم ...امتحانات داره به فيسبوکم لطمه ميزنه...[تصویر: biggrinsmiley.gif][تصویر: laughingsmiley.gif]

يه دوست دخترم نداريم صدامونو خواب آلود کنيم براش , بره حالشو ببره !!!
[تصویر: 21.gif]

اولش که قراره خونه مون خالي بشه به اين فکر مي کنم که چه مجلس توپي ترتيب بدم.
ولي بعدش نهايت خلافي که مي کنم اينه که با در باز برم دستشويي!!!
[تصویر: %2817%29.gif]

سرعت اينترنت اينقد پايينه که اگه الان شخصاً پياده برم از رييس گوگل سوال کنم زوودتر به نتيجه ميرسم ؛ تا سرچ کنم !!!
[تصویر: jadid%20%2811%29.gif]

شب يلدا با کلي دردسر و پول گزاف هندونه خريديم رفتيم خونه رفيقمون بخوريم
اينقدر چرت و پرت گفتيم يادمون رفت اصن هندونه رو بشکنيم
خلاصه اون شب من هندونه نخوردم
... مسئولين پاسخگو باشند!!!
[تصویر: 2mo5pow.gif]

اگر از بچگی به جای سیگار بهمون می گفتن"مسواک"ضرر داره،الان هیچکس دندون دردنداشت ... !!!
همه دور هم جمع ميشديم يواشکي مسواک ميزديم...!
[تصویر: 21.gif][تصویر: 90.gif]

نميدونم چرا تو فيلمهاي ايراني‌ لباسهايي که شستن همش مانتو و روسري و اين چيزاس !! اينها مگه شورت و تاپ و شلوارک و .. نميپوشن ؟!؟!
[تصویر: dancegirl2.gif]

يكي از بزرگترين عقده هاي زندگيم اينه که تاحالا هيچکس ازم نپرسيده چه پيامي براي هم سن و سال هاي خودت داري!؟
[تصویر: 97.gif]

لذتي که در مخ زدن قبل دوستي هست ، در خود دوستي نيست ...!
[تصویر: 766.gif]

يه بار هم نشد دست بکنـــيم تو دماغمون يه چيز خوب بيرون بياد، همه‌ش تکرار مکررات ....!
[تصویر: 766.gif][تصویر: 21.gif][تصویر: 766.gif]

بچه که بودم يکي از علايقم اين بود که برم تو کمد، بالاي رختخوابها بخوابم!

مهم نيست که دهه هفتادي باشي يا دهه هشتادي يا دهه نودي ؛ مهم اينه که مثل دهه شصتي ها با معرفت باشي !!!

قديما يکي چشم مي‌خورد واسش تخم‌مرغ مي‌شکستن، الان يکي تخم‌مرغ مي‌خوره چشمش مي زنن!!!!
[تصویر: 64.gif]

ميخوايم درس بخونيم، ميگن کارت پايان خدمت......
ميخوام ترک تحصيل کنيم ،ميگن کارت پايان خدمت......
ميخوايم ماشين بخريم، ميگن کارت پايان خدمت......
ميخوايم گواهينامه بگيريم ،ميگن کارت پايان خدمت......
ميخوايم بپيچيم از اين مملکت بريم که اسيره سربازي نشيم ،ميگن کارت پايان خدمت......
ميخوايم بريم سره کار بگيم گور بابا همشون ،ميگن کارت پايان خدمت......
ميخوايم زن بگيريم ،ميگن کارت پايان خدمت......
خداوکيلي ميترسم فردا که بخوام برم نون بگيرم ، شاطره بگه کارت پايان خدمت......

اينايي که هواپيماي بدون سرنشينو سالم مينشونن تقاضا داريم بي زحمت سرنشين داراشم سالم بنشونن ![تصویر: 766.gif]

من هميشه يه سوال توي ذهنم دارم اين که ميگن ، بين خودمون بمونه ، يعني دقيقا بايد کجامون بمونه !؟
[تصویر: 171.gif]

اگه دختر همسايه آدم زرنگي بود، با ظرف يه بار مصرف نذري نمياورد
با ظرف چيني واسمون نذري مياورد
که من تا برگردوندن ظرفش وقت فکر کردن داشته باشم !
[تصویر: 129fs370785.gif]

يه روايتي هست که ميگن تو بهشت سر کلاس خواب که باشي استاد يه پتو مياره ميکشه روت به همه هم ميگه هيِـــــــــس , بچه ساکت بزارين بخوابه ![تصویر: yahoo%20%2821%29.gif]

لعنتي ايران ميخواد بمب اتم بسازه به شامپو چه ربطي داره؟!! شامپو رو چرا تحريم مي کنيد؟! يهني ايرانيا اگه کچل بشن نمي تونن بمب اتم بسازن؟!!
[تصویر: 766.gif]

يا امروز روز جهاني لبخند زدن دختران در خيابان بود؟
.
.
.
يا من تمام مدت با زيپ باز پياده روي کردم !؟!
[تصویر: hessam4.gif]


در غر زدن لذتي هست که در خويشتن داري نيست!
[تصویر: jadid%20%2811%29.gif]

يکي از نمونه هاي بارز تهاجم فرهنگي اينه که:
سالهاست در توليد گوجه فرنگي خود کفا شديم
اما هنوز اسمش به گوجه ملي تغيير نيافته!
[تصویر: 766.gif]

چه کسي مي خواهد من و تو ما نشويم؟ گشت ارشاد! لاستيکش پنچر باد!!
[تصویر: 63.gif]

بازجويي از خلبان هواپيماي بدون سر نشين امريکايي امشب در اخبار 20:30

عاشق اينم که وقتي يه نفر توي فيلم ميميره، زل بزنم به سينه و شکمش ببينم تکون ميخوره يا نه !!!

امروز به اين نتيجه رسيدم که هر وقت ميرم کارواش همه پرنده ها اسهال ميگيرن...

راستش دارم به ازدواج با ايرانسل فکر مي کنم از بس که هر روز بهم اس ام اس مي ده يه جورايي بهش وابسته شدم !!!


سه مايحتاج اساسي جوان سال 57:
سيگار
پشت مو
کاپشن چرم

... سه مايحتاج اساسي جوان سال 67:
سيگار
پيکان
سهميه

سه مايحتاج اساسي جوان سال 77:
سيگار
واکمن
ژيلت


سه مايحتاج اساسي جوان سال 90:
سيگار
ايرانسل
فيسبوک




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1391/01/03 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

سلام..منم شما را لینک کردم..مرسی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1021
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1692
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 302
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 797
  • بازدید ماه : 3,503
  • بازدید سال : 59,620
  • بازدید کلی : 3,264,785
  • کدهای اختصاصی