loading...
سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,عکس | تاپ تاپان
admin بازدید : 622 2012/04/05 نظرات (0)

کامبیز دیر باز در بخشهایی از گفت وگوی خود با روزنامه اطلاعات روایت جالبی از اینکه چرا در اخراجی‌های۱ بازی کرد ولی در اخراجی‌های ۲و۳ نه باز گو کرده است .

Kambiz Dirbaz1 علت بازی نکردن کامبیز دیرباز در اخراجیهای ۲ و ۳

کامبیز دیرباز گفته :من  قصه اخراجی‌های ۱ و کاراکتر مجید سوزوکی را خیلی دوست داشتم. البته آن وقت اخراجی‌های ۱ نبود، فقط اخراجی‌ها بود. چون قرار نبود۳و۲ داشته باشد با مجیدسوزوکی خیلی ارتباط برقرار کردم در۳و۲ خوب کاراکتر مجید یا نباید قطعاً حضور می‌داشت، چون شهید شده‌بود و داستان واقعی یک عزیز از دست رفته بود و نمی‌توانستیم زندگی را دست کاری کنیم. یا اگر می‌بود باید در قالب فلاش یک و بازگشت و یادآوری نشان داده می‌شد. که الان هم ظاهراً هست، ولی از همان تصویرهای اخراجی‌ها استفاده شده است من ترجیح می‌دادم یا نقش اصلی بازی کنم یا نکنم، و اساساً من تکرار  یک فیلم موفق را نمی‌پسندم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1021
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1693
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 877
  • باردید دیروز : 748
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 877
  • بازدید ماه : 12,033
  • بازدید سال : 68,150
  • بازدید کلی : 3,273,315
  • کدهای اختصاصی