loading...
سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,عکس | تاپ تاپان
admin بازدید : 377 2013/12/28 نظرات (1)

اموزش تست شده افزایش سرعت اینترنت

www.taptapan.ir - اموزش تست شده افزایش سرعت اینترنت

مایکروسافت نزدیک به ۲۰٪ از پهنای باند اینترنت کاربر برای فعالیت‌هایی مانند بروز رسانی ویندوز رزرو کرده است. شما می‌توانید این ۲۰٪ را به پهنای باند خود بازگردانید. برای این کار کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:
گام نخست: بر روی استارت کلیک کرده و Run را اجرا نمایید.
گام دوم: در پنجره Run، عبارت gpedit.msc را تایپ نموده و کلید اینتر را بفشارید. با این دستور، پنجره ویرایش پالیسی‌های ویندوز باز خواهد شد.
گام سوم: در پنجره پالیسی، مسیر زیر را دنبال کنید:
Local Computer Policy > Computer Configuration > Administrative Templates
گام چهارم: در این بخش، Network را انتخاب نموده و سپس بر روی QQS Packet Scheduler کلیک کنید.
گام پنجم: حالا باید گزینه بر روی Limit Reservable Bandwidth دابل‌کلیک کنید.
گام ششم: با باز شدن پنجره، مشاهده می‌کنید که عبارت پیکربندی نشده (Not Configured) درج شده است. اما حقیقت این است که در تب Explain، به صورت پیش‌فرض Packet Scheduler نزدیک به ۲۰٪ از پهنای‌باند را محدود کرده است.
گام هفتم: برای باز گرداندن ۲۰٪، ابتدا باید Reservable Bandwidth را در حالت Enabled قرار دهید و سپس مقدار آن را برابر صفر کنید. این کار باعث می‌شود، ویندوز پهنای باندی برای خود رزرو نکند.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کسب درآمد عالی از سایت یا وبلاگ در تاریخ 1392/10/07 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

سلام . دوست عزیز .
ماشااله با این همه بازدیدی که وبلاگت داره می تونی حسابی ازش پول در بیاری .
کاری که خودم دارم انجام میدم و خداییش راضی هستم .
سایتی بهت معرفی می کنم که خودم هم دارم استفاده می کنم فقط کافیه ثبت نام کنی و نیم ساعت کدش رو توی وبلاگت بزاری اگه راضیت نکرد سریعا کد رو بردار ولی مطمئن باش مثله خود من مشتری دائمی این سایت می شی .
کافیه وارد این آدرس بشی :
adress hazf shod
و ثبت نام کنی و کدش رو بزاری توی سایتت اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسید درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توی حساب بانکیت تحویل بگیر .
دوست عزیز توی این دوره زمونه که هزینه های زندگی زیاده نباید شانس پول درآوردن راحت و بی دردسر رو از دست داد .
فقط نیم ساعت امتحانش کن و خوشت نیومد دیگه استفاده نکن .




کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1021
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1693
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 1,262
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,572
  • بازدید ماه : 10,463
  • بازدید سال : 66,580
  • بازدید کلی : 3,271,745
  • کدهای اختصاصی