loading...
سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,عکس | تاپ تاپان
admin بازدید : 441 2012/04/20 نظرات (0)
زارش به فان و به نقل از اس تی وی: مدوکس جولی پیت با امضای اولین قرارداد سینمایی خود وارد دنیای هالیوود شد.
پسر خوانده ۱۰ ساله آنجلینا جولی و برد پیت نقش اول فیلم”پسر مبارز” را ایفا خواهد کرد.
داستان فیلم که بر اساس یک رمان ساخته می شود درباره پسر جوان خدا است که جایگاه پرعظمت و والای خود را برای مبارزه با هیولا ترک می کند.

anjela پسر آنجلینا جولی و برد پیت هم وارد دنیای هالیوود شد + عکس

جولی در تحسین از بزرگترین فرزند خود اعلام داشت:” مدوکس عاشق کتاب خواندن و فیلم دیدن است. او همچنین استعداد عجیبی در بازیگری دارد و حتم دارم نقش هایی که او بازی خواهد کرد ماندگار می شوند.”
“مدوکس دوست دارد در آینده نویسنده یا جهانگرد شود و با سفر به سرتاسر جهان با فرهنگ و آداب دیگر کشور ها نیز آشنا شود.”
آنجلینا جولی که خود بازی در نقش های اکشن را ترجیح می دهد در این باره اظهار داشت:” از زمانی که بچه ها وارد زندگیم شدند سعی کرده ام بیشتر در فیلم های اکشن بازی کنم زیرا آنها از دیدن آن لذت می برند و از اینکه مادرشان قادر است کارهای غارق العاده انجام دهد بسیار خوشحالند و به من افتخار می کنند و من نیز سعی می کنم آنها رو ناامید نکنم.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1021
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 156
  • تعداد اعضا : 1695
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 242
  • بازدید امروز : 1,210
  • باردید دیروز : 375
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,585
  • بازدید ماه : 1,585
  • بازدید سال : 96,496
  • بازدید کلی : 3,301,661
  • کدهای اختصاصی