loading...
سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,عکس | تاپ تاپان
admin بازدید : 519 2012/04/19 نظرات (0)

فیلم سینمایی پیتزا مخلوط از تولیدات جدید سینمای ایران می باشد که آماده اکران است,از این شما را به خواندن نظرات بازیگران و تصاویر جدید از این فیلم دعوت می کنیم.
لیلا اوتادی در مورد بازی در این فیلم و نقش خود می گوید:فیلم پیتزا مخلوط یک کمدی پر سر صدا هستش که حتی هنگام فیلمبرداری باعث شادی عوامل هم می شد.من در این فیلم نقش دختری را بازی می کنم که دوست دارد برای پول در آوردن کارهای خیلی سخت و حتی مردانه انجام دهد و خیلی از مواقع باعث دردرسر اطرافیان خود هم می شود.
مجید صالحی از دیگر بازیگران این فیلم در مورد اینکه فیلم موفق خواهد شد یا نه,می گوید:در خیلی از فیلم های طنز و کمدی تکراری بودن شخصیت ها خیلی زیاد احساس می شود من سعی کردم که نقش خودم را از دیگر نقش هایی که در فیلم های کمدی دیگرم داشتم جدا کنم و تیم قوی طنز این فیلم نوید این را می دهد که پیتزا مخلوط یکی از فیلم های موفق خواهد بود.
در حال حاضر مشخص نیست که پیتزا مخلوط چه تاریخی اکران خواهد شد ولی طبق خبرهای داده شده آخرین نتیجه برای اکران پیتزا مخلوط عید نوروز می باشد.

w1 عکسهای دیدنی همراه با بازیگران در فیلم پیتزا مخلوط

ww عکسهای دیدنی همراه با بازیگران در فیلم پیتزا مخلوط

www عکسهای دیدنی همراه با بازیگران در فیلم پیتزا مخلوط

wwww عکسهای دیدنی همراه با بازیگران در فیلم پیتزا مخلوط

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1021
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1693
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 1,262
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,557
  • بازدید ماه : 10,448
  • بازدید سال : 66,565
  • بازدید کلی : 3,271,730
  • کدهای اختصاصی